rakan ku :)

Monday, March 14, 2011

aku..

mulai hari nih . . . mulai saat ni . . . aku da tak akan share about GF again . . . sebab die yang nak aku berbuat sedemikian dan aku akan turuti nyer dgn rela atas ape kehendak nyer terhadap aku . . aku akan tunai kan ape yang die nak . . . no hal la. . . ! so aku sedang menunai kan aper yang die nak . . .

 jadik ceriter hari ni x la belit-belit sangat sebab tak sabar nak jalan-jalan lagi lepas nih.....around jay bee kater nyer ahaxs :D bulan 4 cepat la muncul. . . ! lambat muncul kang habis duit nih aku hentam . . . da nanti duit tak de duit la apee laa kan. . . hee , jalan-jalan kali nih aku menjadi seorang petugas penunjuk jalan. . . dr mcm sakit kan jadik cam tuh. . . tapi sebenar nyer sronok sebab kua dengan membe . . . lau tidak aku tak macam gini . . .aku dulu lau nak kua,, aku mintak kebenaran gf aku dulu . . . tapi kebnyakkan nyer die bagi . . kalu die tak bagi pon aku tetap pegi ... hee :D  degil an aku . . . lalalaaaalalaaala . . . 

sebelom pi jalan....next week . . .! takooooot nyeeer . . . ! dapat ke aku bangge kan my mom & dad dengan result aku. . . . aku harap good2 la coz aku tak la cemerlang seperti rakan2 seperjuang kan. . . dan tak sabar rase nyer nak blajar jauh-jauh dari hidup yang dulu . . . nak carik hidup baru, nak cipta sejarah baru. . . . tak sabar dapat kawan-kawan baru.. ! waaah . . sronok nyer bljar kan. . . tapi sepanjang perjalanan hidup aku tuh . . . aku tak akan lupe kan die. . . lau bukan jodoh pon . . .aku nak tgu dapat kad jemputan dari die n datang tgk die bersanding. . . alangkah bgus nyer aku kat sebelah die . . . sob sob sob . . hah lau die da kawin . . .baru la aku kawin . . . itu planning aku dalam ikatan keluarge akan datang.... INSYALLAH ...

No comments: