rakan ku :)

Friday, March 18, 2011

aku..

huh. . .  jam menunjuk kan pukul 2.54 pagi. . . aku still tak tido lagi. . . jngan tnayer kenape laa an aku tak tido-tido. . . aku memang cam gini tiap hari. . . .  tak tau ape nak di buat. . . ni je laaah aden buat yoo. . sangat membosan kan pada diri aku nih. .sentiase bosan.n adekale rase terpinggir dengan perasaan aku nih. . . makum la, phone da tak macam dulu asyik bunyi jer sampai kene perli ngan mom aku. . . tapi sekarang, xde darh...da buat hal masing2 si die sebok kot kerje n aku jer pemalas tak kerje. . . bukan malas tapi kerje nih bosan bagi aku. . . hurmmm,, sedih kat dalam hati nih., ade satu bantal peluk peberian die...evrynite aku mesti kiss bantal tuh. . .walaupon bukan orang betol aku kisss. . . tapi nak lepas rindu punyer pasal. . . habis aku hug sume, bayang kan sume macam realiti, , , waah.! ilysdm.. . 

huh.! tak pe...mungkin bukan peluang aku, , maybe ade peluang lain yang akan aku terime. , , tapiii aku rase takot la, takot sangat...aku tak dapat ape yang aku impi kan. . . makin terbayang yang hidup nih semakin sukar untuk ditempuhi. . . sabar aje la kan..walau ape pon , life must go on..! kan? hurmmm...sometimes, my heart fell sad , sometimes happy but for a while. . . aku jelesss sangat if i seen a couple infront me...where my life before..!! tgk kat FB sume nyer cool-cool couple...haha, rase cemburu pon ade...
huhu.. . .biase la...not all human life are same right.? nothing to say...just ourself arrange the way of life...


No comments: