rakan ku :)

Friday, March 25, 2011

aku..

huuuuuaargh..!! sangt memeningkan kepale....sesudah nyer dapat result..timbul la rase kesal....biase la kan., aku rase kowang pon ade rase cam tuh jugak kan lepas dapat result...aku hampe jugak sebb tak dapat target aku nak....hurmmm, darh tuh saje yang aku bole kowt kan...so aku bersyukur jugak la dapat result yang sedemikian rupe...so now,,,,time to apply mane-mane IPTA n IPTS.,, huuuuaaarrgh..! penink sungguh sebb banyak sangat kos-kos nyer...

 hah korang...ni la U yag aku apply....bnyak taw...satu-satu nyer ni..UTM, aku pilih kos yang aku minat saje la.. iaitu = Ukur tanah dan jugak harta tanah ..haaah..ta silap aku la, aku ingat-ingat lupe nih..huhu

 huh..macam2 la aku apply...sampai tak ingat nak makan.., [ceh yok yok je kan] haha..by the way...walau pon result aku tak la sehebat abg2 aku....aku nak jugak masuk U ni, nak rase belajar sebagai mahasiswa...seronok tengok dulu abg2 aku bljr kat U...sangat mengharap kan panggilan U nih....


tapi...banyak-banyak kos yang aku pilih ...aku lagi minat terhadap nombor dan jugak pengiraan...no adalah hidup aku [but bukan nombor ekor k] aku suke mengire so setiap IPT yang aku apply mesti ade kos accountant....wah sungguh minat itu ... dari sekolah lagi aku minat.., tapi aku dak sains, nak amek account cegu tak bg...so tertangguh la pelajaran aku untuk account nih...


aaargh...! ta sabar nak sambung belajar...ta sabar sangat nak pegang ijazah or master...kalau bole sampai ke PHD...itu tujuan aku dan aku nak bangge kan parents aku kat uma nih selagi die still bole nampak aku kan.....harap2 sempat la die datang ke majlis konvo aku ...amin.! moge-moge impian aku tercapai....so korang yang baru amek result nih..meyh la same-same apply masuk IPT or KOLEJ kemahiran ker...ta kesah la result ok ke x...masih ade peluang taw kawan2...rezki tuh ade dimane-mane...kalau di tunggu mangg tak dapat...kiter kene kejar rezki tuh tau kawan2..ingat tuh...huhu :D

bagi readers yang da penah lanjut peajaran....bagi la info sikit-sikit kat syer nih yang belom pandai lagi..hukhuk, advise la sikit2 yer....banyak pon tak per...kalau ade cadangan pape tok belajar nih... just leave a post on my FB wall ..FB sy=sidy ashraf .. thnz u all.... luv u to my readers..!

No comments: