rakan ku :)

Monday, March 21, 2011

aku..


Hey korang..!! dah tak ingat nak balek ke haa korang sumee ..??? yang aku cakap nih kepada yang dok luar dari lok heng la yee.... bukan yang ade kat sini...tapi aan, aku memang daa tak sabar lhaa mnunggu hari rabu....aku gileer misszz kat kowang...haha, kalau korang bace nih mesti korang pelik kan...dengan perangai aku cam nih,,,yang degil kat kelass nakal ade rase rinduu....mesti kene dekah...tapi aku tak kesah lhaa kowang nak kater ape...yang penting aku nak kumpul  macam dulu...kepoh riuh same2..! korang ingat lagi an gmbar atas tuh...time nih kiter bljar di luar kelas...outdoor season time Sains sukan....time ni kire sronok sebb satu hari kiter blajar sains sukan kan....sronok ngn korang otak layaaann gileeer lagi2 Fairus basiron(FB) paling gileer punyer otak.....die la kepale segale2 nyer dan di bantu oleh Fareez akmal, lagi sorang gileer.... lagi satu aku nk share, kitowang satu kelas ibarat famiy kepade Fairus nih sebb, die dah xde mak n ayah cam kitowng...but bukan die ssorang laa yang cm gitu..ade lagi yang lain....but kitowang advise kat die soh kuat semngt....huh! naseb bek leyh dapat tgk die nyerr gelagat gile sangkeng tuh... aku nak laa ann members dalam kelas rabu malm lepak laa same2 ea....nak jumpee dan nak temuramah kat korang....hhahaha,,,,hope result kelas kiter gempak k kawan2...!!! 

LOVE U ALL 5 ALPHA 2010. . !

No comments: