rakan ku :)

Saturday, March 19, 2011

aku..


mase berlalu begitu pantas kan...? hurmm...banyak yang da terlepas jadi kenangan dan akan datang menjadi dugaan...cewaah.! walau pape pon dugaan yang mendatang aku redha dengan aty yang terbuka...epy bile dapat berkawan dengan sume orang kan...macam kat dalam FB, MS , T n so on...memang penggunaan nyer sebagai tempat berkawan...selain dari tuh..di luar pon berkawan tuh best....lagi2 berkawan ngn orang2 jao..kan2? orang yang slame nih kite tak penah nampak gaye panca ragam manusia...maybe itu la kemahuan si die..berkawan, hidup sendiri...rupe nyer seronok...tak pee aku tak marah kan die..kawan tak kesah...it good right.? i trust her 101% overthere... :)) hope tak lupe taw orang kat sini babe..! huhu miss.. <3 ...huh! takot sume nyer hilang..jangan la ilang ea wahai kebahagiaan dalam hidup aku nih....memang syok la, bersyukur dengan Tuhan aku di lahirkan kat bumi melayu nih.....istimewa..! korang nampak tak gambar kat atas tuh...tuh la bantal, kenal kan..? lau tak kenal.........ehem2..! paham-paham je laa...hee :D itu pemberian dari nyer...post sebelum nih aku ade kater kan....ini la bende nyer yang sentiase di hug..waaaah..! kenangan tuh...perlu di jage.. 

teeeeeeeeeeeeeeettt.! tetibe jer..., pergh mate ni makin lame makin ta ngantok lak...jam da kol 4.24 nih, sedang update blog..ta sabar tgu 23 nih, result kua...dapat la jumper bacth 2010 nnti yer...best nyerr..!! tappi yang aku pelik kan...kenape budak2 nih ade dapat surat tawaran dari mane2 sambung blaja..ddan aku tak dapat..?  kenape eak.? pelik sangt...ape masalah nyer nih...aku nih kurang cemerlang ker..? [tapi mang tak cemerlang mane pon kan] heee... aku harap sangat kertas2 tuh datang sampai ke rumah....lege aty nih lau ade.., ini tak..tak habis2 surat yang dipenuhi KAD JEMPUTAN..! adessssh.. lepak weyh...aku nak sambung blaja bukan nakpi kawen...!! hahaha :D sabo je la kan... aku rase oran yang nak anta nih x jumper name aku kot or name aku tak tersenarai.....eyh jangan la cam tuh skali kan..? tak adil tuh...
soo harap2 spm aku baek2 je laa kan....dapat senang kan aty parents, brothers sister... 

hope my life is better n more better soon..!! wahhh..! impian aku perlu di capai segera...! chayork...

SarangHea my Readers n Her. . ! <3

No comments: